lørdag 26. mars 2011

Væskeproduksjon

De første ukene i Barcelona handlet stort sett om å finne noe å fylle hverdagene med. Av mange ting jeg har lært meg i livet så er det å kjøre på symaskin en av dem, noe man kan komme langt med uansett hvor man er i verden. Det forutsetter selvsagt at man har en symaskin.

Etter litt spankulering i Barcelona støtte jeg borti en av mange kreative butikker her nede. Til forskjell fra de andre het denne ”Oslo”, noe som pirret nysgjerrigheten. I denne butikken jobber det fire jenter som lager og selger rare ting, og som viste seg å være veldig hyggelige. For her kan jeg både låne symaskin og selge symaskinprodukter i butikken. Av flere ting jeg kan lage, er nok vesker der jeg kan finne størst forskjell i salgspris og innsats, så da blir det vesker.

Jeg er i gang med væskeproduksjon og kan vel si med en gang at dette ikke er noe jeg kommer til å bli rik av, men gøy er det, enn så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar